contact-us

כיצד בוחרים חברת נקיון?

בחירת חברת ניקיון במרכז הארץ ליעילות העסק שלכם!

בחירת חברת ניקיון במרכז עבור בית העסק שאתם מנהלים או הדירה שלכם, יכולה להיות החלטה פשוטה אך בעלת חשיבות לצורה שהעסק ייראה בעיני העובדים (או הדירה בעיני אורחים), ולא פחות חשוב: בעיני הלקוחות שלכם.

כמו כן, הדבר חשוב בחיסכון משמעותי בהוצאות העסק שלכם, דבר שבימים כתיקונם עלול לעזור לנו לשרוד ימים קשים ללא הרעה בתנאי העבודה ובתנאי הסניטציה במקום העבודה.

חשובה לא פחות העובדה היכן ממוקמת חברת הניקיון והאם מיקומה משפיעה על רמת השירות - חברה שממוקמת במרכז הארץ יכולה לספק שירות טוב יותר וזמין יותר לכל עסק בטווח קילומטרים ולניקוי יסודי של משרדים בשעות הערב.

סדר וטיפוח הם אלמנטים חשובים מאוד בהווייתו של העסק שלכם. ההבדל בין תדמית חיובית ושלילית של חברה או משרד הוא לעתים רק ברמת הטיפוח עליה שומרים בתוכו, ולאו דווקא בערכים העסקיים שהוא משדר או באנשים האיכותיים העובדים בו.

בשוק, קיימות חברות מתחרות רבות, המציעות מגוון של שירותי ניקוי, שעלול להיות מבלבל מאוד. כיצד, אם כך, ניתן לבחור את החברה המוצלחת ביותר בשבילנו?

כיצד בוחרים חברת ניקיון במרכז- צעד ראשון: בדק בית

לפני שאתם פונים החוצה ומחפשים חברת ניקיון במרכז הארץ בתחום כלשהו, חשוב שתסתכלו סביב ופנימה ותבחנו מהם באמת הצרכים של העסק הספציפי שלכם. אתם לא סתם מספר בסטטיסטיקה אלא בעלי שאיפה לייחודיות עסקית ומודל כלכלי מוצלח. אם מדובר במשרד קטן, יש צורך באיש תחזוקה אחד לכל היותר, וככל הנראה, לשעות מעטות במהלך היום. אם מדובר לחילופין, בחברה גדולה- חשוב למצוא חברה בתחום שיכולה להתמודד עם סדרי גודל כאלו מבחינת זמן, ציוד וכוח אדם. מומלץ לעשות רשימה של החדרים הדורשים סידור, איבוק ושטיפה, או כל פרויקט נקודתי אחר, הדרוש לכם (למשל: שטיפת חלונות, שאיבת שטיחים וכדומה) ומתוך כך להבין מה אתם בדיוק מחפשים בחברה נותנת השירות.

צעד שני: סקר שוק

לאחר שבחנתם את הצרכים השונים שלכם, מומלץ לעשות סקר שוק בין כמה חברות טובות של ניקיון משרדים . מומלץ שלא להתפרס ולבדוק מספר רב של חברות מקצועיות ואמינות כי המבחר עשוי ברובו לבלבל. מקדו את עצמכם בחמש חברות גדולות ומרכזיות העונות על הצרכים ההתחלתיים שלכם וצרו עמן קשר. חשוב בשלב זה לבקש הצעות מחיר מסודרות מחברות שאיתן אתם יוצרים קשר כדי לשמור על הסדר ולא להתבלבל בין ההצעות השונות של כל חברה וחברה.

צעד שלישי: תאום ציפיות

החברה בה אתם בוחרים צריכה לעמוד בציפיות ובצרכים שלכם מצד אחד, ומצד שני להיות יעילה ומקצועית כפי שהתחייבה להיות. חשוב לסכם את הדברים בטרם מתחילה העבודה כדי למנוע עגמות נפש מיותרות לאחר מכן. על הסיכום להופיע בכתב ולהיחתם על ידי שני הצדדים, כמעין חוזה העסקה.

צעד רביעי: בחינה של התוצאות

השבועות הראשונים לעבודת חברה לניקוי משרדים אצלכם בבית העסק הם חשובים לבחינה הדדית של הציפיות מול התוצאות בשטח. חשוב שתהיו ריאלים: חברת ניקיון במרכז שאתם בוחרים בקפידה, אינה מחוללת קסמים, וחשוב להבין זאת עוד לפני ששוכרים אותה בכלל. חשוב לבדוק באם העובדים הינם חרוצים, יעילים ובעיקר מקצועיים. האם הם מבצעים את עבודתם תוך מינימום הפרעה לעובדי החברה והאם באופן כללי אתם רואים שהמשרד או בית העסק הוא נקי ומסודר .

צעד חמישי: בקשות מיוחדות

כל חברה גדולה שעובדת בשבילכם כמו שומרון לדוגמא, יודעת גם להיענות לבקשות מיוחדות של המעסיקים שצצות לפתע. זכור מקרה של אובך גדול שלכלך המון משרדים ועסקים באבק דביק שקשה להיפטר ממנו. או אז נערכה שומרון בכמות מתוגברת של כוח אדם איכותי ועמלה שעות נוספות לנקות ציוד רגיש וכן ציוד כללי בבתי עסקים רבים. כך קרה שכשהעובדים הגיעו בבוקר הם מצאו משרדים נקיים ומצוחצחים בהתראה של זמן מינימלי, הרצפות היו נקיות וכל הציוד הממוחשב מבריק! זה חלק מהשירות והזמינות של חברת ניקיון במרכז המחויבת ללקוחותיה ברמה המעשית ולא רק כחלק מדימוי לא ממומש.

שומרים על סביבת העבודה שלכם נקייה

השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם