contact-us

למה לשמור על משרד נקי?

ניקיון משרדים - כל המידע שכדאי לכם להכיר

מדוע שירותי ניקיון למשרדים הם כל כך חשובים?

כולנו אוהבים להגיע לעבודה במשרד נקי ונעים. אף אחד לא היה מעוניין לעבוד במשרד שבו פחי האשפה עולים על גדותיהם, השולחנות מאובקים, חדרי השירותים מטונפים והמטבחון מצחין. לכן חשוב להקפיד על סידור שוטף של כל חלקי המשרד. המאמר הבא יפרט את החשיבות הרבה של שירות מעין זה.

למען ההיגיינה הבסיסית של כל באי המשרד כמו כל ניקיון אחר, חשוב בראש ובראשונה לשמור על רמת היגיינה נאותה. סביבה שמשמשת אנשים רבים נוטה להתלכלך במהירות רבה יותר, גם אם העובדים מקפידים על סדר. במשרדים יש מטבחונים שמשרתים עשרות אנשים, תאי שירותים אותם פוקדים העובדים מספר פעמים ביום, פסולת משרדית ואישית. היעדר סדר ומשמעת יכולים בקלות לגרום לתנאים תברואתיים לקויים, להופעת מזיקים (נמלים, תיקנים, עכברים, חולדות ועוד), להתרבות חיידקים ולהתפרצות מחלות. לכן, לפני כל סיבה אחרת, שמירה על רמת צחצוח נאותה, חשובה כדי להבטיח היגיינה ובריאות של כל באי המשרד: המנהלים, העובדים, הספקים, הלקוחות וכל מי שמגיע למשרד.

העלאת שביעות הרצון והמוטיבציה של העובדים 

ניקיון משרד אומנם עונה על צרכי ההיגיינה הבסיסיים של כל אדם, אולם פרט לכך הוא גם תורם לשביעות הרצון של העובדים ממקום עבודתם. כאשר עובדים מגיעים מדי בוקר לעבודה במקום נקי, והם אינם נדרשים לדאוג לניקוי מטבחון, למילוי סבון ונייר טואלט בשירותים או לריקון הפחים, הם רואים הלכה למעשה שהמעביד דואג גם לצרכים הבסיסיים ביותר שלהם. היעדר שירות ניקיון משרדים על ידי חברת ניקיון משרדים או כל ספק אחר, יכול לפגוע בשביעות הרצון של העובדים ממקום העבודה, וכפועל יוצא לפגוע גם במוטיבציה שלהם להשקיע בעבודתם או במראה האישי שלהם.

שיפור תדמית המשרד מול לקוחות, ספקים ושותפים עסקיים

הקפדה על הסדר במקום העבודה חשוב במיוחד עבור משרדים שיש בהם קבלת קהל מכל סוג. כאשר אתם מקיימים במשרדכם ישיבות עם יועצים חיצוניים, שותפים עסקיים, ספקי שירותים או אורחים אחרים אתם מעוניינים להותיר בהם את הרושם הטוב ביותר. הקפדה על אסתטיקה מינימלית יוצרת רושם של משרד מסודר ומטופח, שמכבד הן את עצמו והן את אורחיו.

אם במשרדכם אתם נוהגים לקבל לקוחות, לסדר יש חשיבות רבה אף יותר. בעידן התחרות החופשית, כל חברה מתחרה על ליבו של כל לקוח. פעמים רבות לקוחות מחליטים לעזוב חברה רק בגלל איכות השירות שהם מקבלים. לקוח שמגיע למשרד מוזנח, מבולגן ומלוכלך יכול בהחלט לראות בכך כזלזול בו וכהתרשלות בשירות המגיע לו. לכן, הקפדה יתרה על ניקיון משרד, מעבירה את המסר שאכפת לכם מהלקוחות שלכם, שחשוב לכם להעניק להם חוויית שירות ראשונה במעלה, ושאתם לא רואים בהם כמובן מאליו.

לאור כל הסיבות שאוזכרו לעיל מן הראוי שכל משרד ידאג לשירותי ניקיון שוטפים. ניקיון משרדים צריך להתאים לצרכיו הייחודיים של כל משרד: לכמות העובדים, לשעות הפעילות, לסוג הפעילות במשרד, למספר החדרים ועוד. לכן אסור להקל ראש בבחירת חברת שירותי ניקוי, וחשוב להקפיד לבחור בחברה מקצועית, מנוסה ואמינה שרמת השירות בה תואמת את הציפיות מראש.

שומרים על סביבת העבודה שלכם נקייה

השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

    גכעדג

    דגכדגכ

    דגכדגכ

    שדגשד

    גכדגכ

    דגכדגכ

    דגכדגכ