contact-us

ניקוי חלונות אוסמוזה הפוכה לבניינים ומשרדים

ניקוי חלונות- לראות רחוק לראות שקוף

פעולת ניקוי חלונות עלולה להיות פעולה קשה ומורכבת, וכשמדובר בניקוי חלונות של בניינים רבי קומה, הניקוי עלול להיות מאתגר אף יותר. בגלל שניקוי חלונות נחשב למשימה מורכבת במיוחד, אנשים נוטים לדחות את הרגע בו הם יצטרכו לקרוא לאיש מקצוע ולטפל בבעיה. במקום לסבול מלכלוך ומהמראה המוזנח של חלונות הבניין שלכם, הכירו את שיטת הניקוי באוסמוזה הפוכה.  

מהי אוסמוזה הפוכה?

אוסמוזה הפוכה היא שיטת ניקוי חלונות המבוססת כולה על מים מינרליים או על מים ללא אבנית. בתהליך של ניקוי חלונות אוסמוזה הפוכה, המים מופרדים מהאבנית בצורה כזו שהלכלוך שמצטבר לא מתערבב, וניתן ליהנות משימוש במים נקיים מבלי להשאיר כתמים על החלונות. למעשה, בניקוי חלונות באוסמוזה הפוכה, המים מחליקים מהחלון ולא מתייבשים עליו כמו בניקוי חלונות רגיל. מעט המים שכן נשארים על החלון, נשארים נקיים לחלוטין ולכן הם אינם משאירים סימנים. תהליך הניקיון מתבצע על ידי מברשת המחוברת למוט טלסקופי שמחובר למתקן התפלת מים. המוט המתכוונן מסייע לבעל המקצוע להגיע לכל נקודה בחלון ומשמש פתרון יעיל ונוח לניקוי חלונות בגובה.  

מהם היתרונות של ניקוי חלונות בשיטת אוסמוזה הפוכה?

 

אוסמוזה הפוכה לניקוי חלונות מביאה עמה מספר יתרונות בולטים:

  • הגעה לנקודות ספציפיות – ניקוי חלונות אוסמוזה הפוכה מתבצעת בעזרת השימוש במוט טלסקופי מתכוונן המאפשר הגעה לגובה של 20 מטרים. בעזרת המוט הטלסקופי ניתן להגיע לנקודות ספציפיות שאינן ניתנות לניקיון בעזרת שיטות ניקיון אחרות.
  • ניקוי לכלוכים קשים – אוסמוזה הפוכה לניקוי חלונות ידועה בתור שיטה איכותית ביותר שבעזרתה ניתן להתמודד עם מגוון רחב של לכלוכים. בעזרת שיטה זו ניתן לנקות חלונות, פאנלים סולריים, קירות ועוד. בזכות משאבת הלחץ החזקה, אוסמוזה הפוכה לניקוי חלונות נחשבת לשיטה שיכולה להסיר באופן מידי כמויות רבות של לכלוך שהצטברו עם השנים.
  • זמן עבודה קצר – השימוש בניקוי חלונות באוסמוזה הפוכה מקצר משמעותית את זמן הניקוי מכיוון שהמערכת פועלת באופן רציף, ולכן העבודה מתבצעת ביעילות ובמהירות רבה.
  • חיסכון כספי – אוסמוזה הפוכה מסייעת בחיסכון כספי רב מכיוון שאנשים רבים שאינם מכירים את שיטה זו, נאלצים להחליף את החלון המלוכלך כאשר הם אינם יודעים כיצד לנקות אותו.


כל כמה זמן מומלץ לבצע ניקוי חלונות אוסמוזה הפוכה?

השאלה לגבי התדירות המומלצת לביצוע ניקוי חלונות אוסמוזה הפוכה תלויה בעיקר בסוג החלון, הקיר או הפאנל אותו צריך לנקות. חלונות של משרדים למשל, משמשים כמובן כחלונות אך בנוסף, הם משמשים ככלי שיווקי. הרושם הראשוני של הלקוחות הנכנסים למשרד עם חלונות מלוכלכים, עלול להשפיע על הדעה שלהם לגבי החברה המשתמשת במשרד. מצד שני בבנייני מגורים, ישנה חשיבות גדולה לסטריליות ולתחושה של הדיירים עצמם. כך או כך ההמלצה היא לבצע ניקוי חלונות באוסמוזה הפוכה אחת לכמה חודשים.  

חברת שומרון שירותי ניקיון לשירותכם

חברת שומרון שירותי ניקיון מתמחה בניקיון עם אוסמוזה הפוכה ובעלת ניסיון עשיר של יותר מ-45 שנה בתחום הניקיון. החברה משתמשת במכשירים החדישים והמתקדמים ביותר ומבצעת עבודה איכותית תוך מתן שירות אדיב ומקצועי. חברת שומרון שירותי ניקיון מספקת מגוון פתרונות ניקיון ומחזיקה כ-1000 עובדים בפריסה ארצית.  

קדימה לעבודה

אם אתם מחפשים פתרון נוח ויעיל לניקוי חלונות בגובה, ניקיון באוסמוזה הפוכה זה בדיוק מה שאתם צריכים. היתרונות הרבים והעבודה המהירה בשיטה זו יתנו לכם את האפשרות ליהנות מחלונות נקיים תוך זמן קצר. צרו קשר עם חברת שומרון שירותי ניקיון וקבלו חלונות נקיים מלכלוכים, וראש נקי מדאגות.

שומרים על סביבת העבודה שלכם נקייה

השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם