contact-us

ניקוי חלונות ותריסים בצורה יעילה - המדריך המלא

ניקוי חלונות – איך מתחילים?

כדי לבצע ניקוי חלון טוב ויעיל, יש צורך בתכנון וסדר. ההמלצה היא תמיד להתחיל ממשקוף החלון והזכוכית, משם לעבור לתריסים, ולבסוף לקנח במסילות החלון. בניקוי חלונות אין קיצורי דרך, לכן אם חשבתם שתוכלו פשוט לשפוך כמויות גדולות של מים, טעיתם ובגדול. כל מה שתקבלו מכך זה הרבה אבק ובוץ שיקשה עוד יותר על הניקיון שלכם. התחילו בהסרת האבק מן החלון תוך שימוש בשאיבה, ניגוב יבש או לחץ אוויר. לאחר מכן השתמשו במים ובסוף תגיע פעולת ההברקה.

 

חומרי ניקוי וציוד מומלץ לניקיון חלונות

אנו יודעים שישנם המון אמצעים לניקוי חלונות ושכל אחד אוהב לאלתר בבית את האמצעי שלו. אם משהו עובד לכם, אנחנו לא נתווכח, כל אחד מגיע עם שיטות הניקיון שלו. מה שכן נמליץ לכם זה לא להתבלבל ולחשוב שנייר עיתון הוא נייר טוב לניקוי חלון. טעות זאת נפוצה ביותר בעקבות היתרונות הרבים של השימוש בנייר עיתון לצורך ניקוי מראות.

  החומרים המומלצים לניקוי הם סבון ומים. בנוסף, התזת חומץ באמצעות שפריצר יכולה להועיל מאוד נגד כתמים קשים ועשויה להקל בשבילכם על פעולת הניקיון. מלבד חומרי הניקיון הבסיסיים הללו, ישנם חומרי ניקוי כימיים המכילים תרכובות שונות. אם בחרתם להשתמש בחומר לניקוי חלונות, שימו לב שאתם משתמשים בו בהתאם להנחיות היצרן.

  מבחינת ציוד לניקוי חלון ישנו מגוון רחב של מכשירים מקצועיים שיכולים להקל עליכם כגון: ספוג מיוחד המקיף את התריס משני צדדיו, מוט עם מגב לחלון, מכשירים לניקוי מסילת חלון ועוד ערכות שלמות המיועדות לניקוי חלונות ותריסים.  

עשו ואל תעשו בניקוי חלונות



אל תעשו:



  • אל תשתמשו בנייר עיתון על מנת לנקות את החלון.
  • אל תנסו לבצע ניקוי חלונות מרפסת וחלונות חיצוניים. על מנת לנקות חלונות חיצוניים, במיוחד בבניינים רבי קומות, מומלץ ליצור קשר עם חברת ניקיון מקצועית.
  • אל תשתמשו בסכין על מנת להוריד מדבקות על הזכוכית או לכלוכים קשים אחרים.


עשו:

  • בזמן הניקיון, הניחו נייר עיתון על הרצפה על מנת למנוע הירטבות של הרצפה או השטיח שלכם.
  • השתמשו בחומרי הניקוי על פי הוראות היצרן. אם אתם לא בטוחים בחומר ניקוי מסוים היעזרו בחברת ניקיון שתשמח לבצע עבורכם את העבודה.
  • על מנת להוריד מדבקות מזכוכית, השתמשו במגבון לח או מטלית. אם הלכלוך לא יורד, השתמשו בשפכטל עשוי פלסטיק.
 

טכניקות יעילות לניקוי יסודי

שטיפה – את פעולת שטיפת החלון מומלץ לעשות באמצעות תערובות של סבון ומים. יש להתיז את התערובת על החלון ולאחר מכן לעבור עם מגב מצד אחד של החלון לצד השני, ולאחר מכן מלמעלה למטה. ניקוי מסילה – לאחר ששאבתם את האבק, העבירו סמרטוט רטוב בחריצי המסילה. הימנעו משימוש בחומרי ניקוי שעלולים לפגוע במסילה או להציף אותה במים. היעזרו בקיסם אוזניים על מנת להגיע למקומות הצרים. ניקוי תריסים – לאחר שאיבת האבק מהתריסים אתם יכולים להשתמש בחומרי ניקוי או במים על מנת להעביר סמרטוט בין החריצים השונים. אם התריסים שלכם נשלפים ממקומם, אתם מוזמנים להוציא אותם ולשטוף אותם במקלחת, לייבש אותם ואז להחזירם למקום.  

רואים רחוק רואים שקוף

ניקוי חלונות לדירות או למשרדים יכולה להיות עבודה מאתגרת אם ברצונכם לבצע אותה בצורה משולמת. אם גם אחרי שקראתם את הטיפים אתם מרגישים שאתם לא יכולים לבצע את עבודה זו בעצמכם, תמיד תוכלו להזמין חברת ניקיון שתעזור לכם בפעולת הניקיון ותדאג שהחלונות שלכם יהיו מבריקים. להזמנה צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם

שומרים על סביבת העבודה שלכם נקייה

השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם