contact-us

ניקיון לאחר שיפוץ ומעבר דירה

הניקיון המתבקש לאחר השיפוץ

סיימתם את השיפוץ! עכשיו סוף סוף תוכלו להיכנס לדירה החדשה או לדירה המשופצת שלכם, לראות את כל השינויים שבחרתם לעשות בבית ולהרגיש הכי טוב שיש. אבל רגע, הבית עוד מלוכלך מהשיפוץ. ברוב המקרים, הלכלוך שנשאר בבית לאחר השיפוץ לא יוסר בניקיון רגיל, ובמצב כזה יש צורך להיעזר בחברת ניקיון שתבצע עבודה מקצועית ותעניק לדירה שלכם את המראה שחלמתם עליו.  

פעולות לביצוע לפני הניקיון

תחילה, יש צורך לדבר עם קבלן השיפוצים ולהבין מה צפוי לנו בדירה עם סיום העבודות. אחרי שקיבלנו מהקבלן תמונה כוללת – מזמינים חברת ניקיון. לפני שמדברים על מחיר, מומלץ שבעל המקצוע יגיע לדירה, על מנת שיוכל להעריך את העבודה ולקבוע מה הזמן הדרוש לביצוע הניקיון, כמה עובדים צריך להביא ומהם המכשירים וחומרי הניקיון שבהם ישתמש. ביום הניקיון עצמו, כשעבודות השיפוצים הסתיימו, מומלץ לעבור עם חברת הניקיון על החלקים השונים בבית ולתת דגשים לניקיון.  

מה כולל ניקיון דירה לאחר שיפוץ?

ניקיון דירה לאחר שיפוץ הוא ניקיון יסודי ביותר המבטיח שהדירה שלכם תהיה במצב הטוב ביותר בסיומו של התהליך. ניקיון דירה אחרי שיפוץ כולל: קרצוף רצפה, ניקוי קירות, קרמיקה, תריסים, אסלה, ניקיון של שאריות טיח, אבק וחלקיקי רובה, שאיבה, ליטוש, פוליש ווקס, הברקה רגילה או הברקה קריסטלית וכל מה שכולל ניקיון יסודי אחרי שיפוץ. ניקיון דירות לאחר שיפוץ הוא תהליך מורכב בו משתמשים בחומרי חיטוי איכותיים ובמכונת קרצוף שדואגים למראה מבריק ומסייעים להורדת הכתמים הקשים ביותר.  

כמה זמן אורך ניקיון אחרי שיפוץ?

ניקיון בתים לאחר שיפוץ צריך להיות יסודי ומקצועי. המטרה שלנו בהזמנת שירות זה הוא לבצע את הניקיון המיוחד פעם אחת, ולאחר מכן להשתמש שוב בשירות זה אחרי זמן רב -כשהבית הספיק לייצר לכלוך נוסף. זמן ניקיון אחרי שיפוץ משתנה בהתאם לדירה: הגודל שלה, כמות הלכלוך בה, האם היא מרוהטת ומהו סוג העבודה שהלקוח מעוניין שתתבצע בה. זמן ממוצע לניקיון אחרי שיפוץ חלקי של דירת 4 חדרים למשל, יהיה 8 שעות. ניקיון לאחר שיפוץ מלא של דירה דומה, יכול לקחת 12 שעות. במידה ואתם מעוניינים להוסיף פוליש קריסטלי וליצור לרצפה שלכם מראה מבריק ביותר, תצטרכו להוסיף עוד שעתיים או שלוש לזמן העבודה.  

דגשים חשובים לתהליך ואיך תחסכו בעלויות

כשמדברים עם חברת הניקיון על מחיר העבודה, חשוב מאוד להבין מה כולל המחיר. דאגו לשאול האם המחיר כולל או לא כולל מע"מ, האם המחיר כולל תשלום על חומרי ניקיון, וודאו שהעבודה מתבצעת בכל חדרי הבית אותם אתם מעוניינים לנקות.  

על מנת לחסוך בעלויות מומלץ לקבוע כללים מסוימים בהם קבלן השיפוצים יצטרך לעמוד בזמן השיפוץ. הכללים הללו יכולים להקל משמעותית על עבודת הניקיון. חלק מהכללים שתוכלו לקבוע הם: פיזור עיתונים על הרצפה, הדבקת סרט על מסגרות החלונות, עטיפת משטחי עץ ועוד. אם אתם מעוניינים לחסוך אף יותר על ניקיון אחרי שיפוץ, אתם תמיד יכולים לנקות את שאריות הפסולת שנשארו בדירה לפני שחברת הניקיון מגיעה.  

ניקיון לאחר שיפוץ – תהליך נחוץ

ניקיון אחרי שיפוץ הוא הכרחי ביותר והוא הטאץ' האחרון שתצטרכו לבצע בבית במסגרת תהליך השיפוץ שלכם. אם תשתמשו בטיפים ובדגשים שנתנו לכם, אנו בטוחים שתהליך הניקיון יעבור בקלות ושתצליחו לחסוך בעלויות שלו. השימוש בחברת ניקיון על מנת לבצע ניקיון אחרי שיפוץ, מעניק לכם התחלה חדשה ונקייה בבית שלכם ויאפשר לכל האורחים בביתכם החדש להתרשם ממנו בצורה הטובה ביותר.

שומרים על סביבת העבודה שלכם נקייה

השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם